post-image

TRAM estrena avui la campanya Fem-ho fàcil de bones pràctiques per viatjar en tramvia, que recull sis consells de comportament per millorar l’experiència de viatge de les persones usuàries.

“Ens agafem a les barres quan viatgem drets” per evitar caigudes, “Ens distribuïm al llarg de l’andana i dins del tramvia” per accedir més fàcilment, “Pleguem els seients abatibles quan el tramvia va ple” per optimitzar l’espai, “Deixem sortir abans d’entrar” per agilitzar l’accés, “Després del senyal acústic, no entrem ni sortim” per evitar incidents i “Entrem, facilitem el pas i validem” per deixar entrar a tothom en el temps previst de parada son els consells que s’apleguen sota el lema #FEMHOFACIL (per ordre a les imatges adjuntes).

Després d’estudiar i detectar les dificultats que poden tenir els usuaris i usuàries del tramvia a l’hora de viatjar, TRAM proposa les diferents accions que afavoriran la comoditat i la seguretat a les andanes i dins dels combois. Els missatges es distribuiran a les parades, a l’interior dels tramvies i als diferents canals online de TRAM.

Més persones usuàries, més convivència

El Tramvia de Barcelona ha realitzat més de 29 milions de viatges durant el 2018, la xifra més alta des de l’entrada en servei de TRAM i espera superar-los aquest any 2019.

És l’augment d’afluència de persones usuàries a les instal·lacions tramviàries el que fa que sigui més important que mai recordar els consells de comportament per facilitar l’accés i el viatge. La comoditat i l’atenció a les persones usuàries son alguns dels aspectes més ben valorats i TRAM vol mantenir aquesta percepció.